Friday, August 7, 2009

RAKAN ANA MUSLIM

membentuk peribadi mulia

Assalamualaikum,
Selamat Datang ke blog Rakan Ana Muslim.

Apa kahabar adik-adik semua...? Rakan Ana Muslim adalah satu program untuk kanak-kanak dan remaja ke arah membentuk peribadi mulia berteraskan keperibadian Islam. Kami menyokong dan membantu mengedarkan bahan-bahan pendidikan dan produk yang bercirikan Islam dalam usaha membentuk peribadi mulia dikalangan kanak-kanak dan remaja.

Kami juga menyediakan KHIDMAT NASIHAT dalam ruangan PANDUAN HIDUP untuk adik-adik yang mempunyai sebarang masalah. Kepada adik-adik yang ingin berkongsi pengalaman atau cerita samada sedih, gembira atau kenangan yang tidak dapat dilupakan bolehlah emailkan kepada kami untuk disiarkan dalam ruangan KISAH KU.

Kami juga menyediakan ruangan info mengenai pengetahuan agama, pendidikan dan pengetahuan am untuk adik-adik.

Adik-adik boleh mendapatkan majalah bulanan Ana Muslim dan Sayang Muslim, Siri Novel Ana Solehah, Siri Pengembaraan Aktif. Siri Komik Ana muslim dan juga lain-lain produk Ana Muslim
seperti T Shirt, Buku Nota, Lencana butang, Rantai Kunci, Topi, Pelekat, Penanda Buku, Beg Woven dan Beg Sekolah dengan harga diskaun atau tawaran barangan promosi dari kami.

Daftar sekarang untuk menjadi ahli Rakan Ana Muslim secara PERCUMA melalui email kepada kami, nyatakan butir-butir peribadi adik: nama, umur, nama sekolah adik-adik......kepada ummi....anamuslim2u@gmail.com

Wassalam

klik di sini >
INFO / PANDUAN HIDUP / KISAH KU / MAJALAH ANA MUSLIM /
MAJALAH SAYANG MUSLIM / NOVEL / KOMIK / BUKU /
LAIN-LAIN PRODUK ANA MUSLIM

Salam Sayang dari Ummi

No comments:

Post a Comment